1. Jaka jest różnica pomiędzy formatem cyfrowym a tradycyjnym ?
2. Jak sprawdzić czy jakość zdjęcia jest wystarczająca dla wybranego przeze mnie formatu ?
3. Jaką rozdzielczość stosować aby moje odbitki zostały wydrukowane w dobrej jakości ?
4. Jak sprawdzić status mojego zlecenia ?
5. Ile wynosi czas realizacji zlecenia ?
6. W jaki sposób mogę zapłacić za zlecenie ?
7. Którą formę dostawy oraz płatności wybrać najkorzystniej ?
8. Czy moja przesyłka jest bezpieczna ?
9. Kiedy następuje realizacja zlecenia ?
1. Jaka jest różnica pomiędzy formatem cyfrowym a tradycyjnym ?
Format cyfrowy w odróżnieniu od formatu tradycyjnego ma inną proporcję boków wykonanego zdjęcia. W przypadku analogowej fotografii proporcja ta wynosi 3:2 (np. 102x152 mm), natomiast w fotografii cyfrowej większość aparatów wykonuje zdjęcia o proporcji 4:3 (czyli np. 102x136 mm).
2. Jak sprawdzić czy jakość zdjęcia jest wystarczająca dla wybranego przeze mnie formatu ?
Moduł do wysyłania zdjęć zintegrowany z serwisem Fotosmart posiada wbudowaną funkcję, która w sposób graficzny poinformuje Cię o jakości odbitki w wybranym formacie :
kolor czerwony - słaba jakość odbitki
kolor żółty - średnia jakość odbitki
kolor zielony - dobra jakość odbitki
3. Jaką rozdzielczość stosować aby moje odbitki zostały wydrukowane w dobrej jakości ?
Należy pamiętać, że na wysoką jakość wydruku odbitki ma wpływ wiele czynników:
Poniżej zamieszczamy tabelę minimalnych rozdzielczości wymaganych, aby Twoje odbitki były bardzo dobrej jakości
4. Jak sprawdzić status mojego zlecenia ?
Po wysłaniu zlecenia do systemu Fotosmart otrzymasz drogą elektroniczną (e-mail) wszelkie niezbędne informacje związane z realizacją Twojego zlecenia.
5. Ile wynosi czas realizacji zlecenia ?
Wpływ na to jak długo będziesz oczekiwał(a) na zlecenie ma termin złożenia zlecenia (zlecenia wysłane w dni świąteczne oraz soboty są realizowane w pierwszym dniu roboczym) oraz potwierdzenie wpłaty za zlecone zamówienie. Zlecenia są wykonywane w ciągu max 48 (przeważnie 24) godzin od momentu ich opłacenia lub wyboru przesyłki pobraniowej. Zlecenia wysyłane do klientów przesyłką ekonomiczną docierają w ciągu 2-5 dni, priorytetową w 2-3 dni, kurierską w 1-2 dni.
6. W jaki sposób mogę zapłacić za zlecenie ?
Oferujemy następujące formy płatności:
W momencie wysyłania zlecenia zostaniesz automatycznie połączony z modułem płatności elektronicznych, za pomocą którego możliwe będzie opłacenie zlecenia. System płatność obsługuje firma Przelewy24.pl oraz PolCard.
Przelewem tradycyjnym, na nasze konto firmowe:
Wybierając przesyłkę pobraniową - przy odbiorze.
7. Którą formę dostawy oraz płatności wybrać najkorzystniej ?
Najkorzystniejszą metodą płatności są przelewy elektroniczne oraz płatność kartą kredytową.
8. Czy moja przesyłka jest bezpieczna ?
Wszystkie zlecenia przesyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej są pakowane w specjalne kartonowe opakowania, które zapewniają bezpieczny transport Twoich zdjęć.
9. Kiedy następuje realizacja zlecenia ?
Wszystkie zlecenia realizujemy po wpłynięciu należności na nasz rachunek lub wyboru przesyłki pobraniowej.
Zdjęcia wywołujemy tylko i wyłącznie na oryginalnych papierach fotograficznych - Fuji Crystal Archive i Kodak Royal.